dins del web

El programa d’educació té com a prioritat la facilitació de processos d’aprenentatge.Si bé les activitats realitzades abracen totes les temàtiques vinculades a l’educació per la pau, en especial desenvolupem els temes següents: educació en el conflicte i per a la convivència, educació per a una cultura de pau i noviolència, la deconstrucció de la imatge de l’altre com a enemic, la creativitat i el conflicte, les relacions de poder i la comprensió del món. També acompanyem a grups i equips en la millora del seu treball compartit, la seva capacitat de presa de decisions i el seu maneig dels conflictes.

La major part d’accions formatives van adreçades a alumnat universitari i persones del món de l’educació, dels municipis, i dels moviments socials, encara que, en funció de la demanda, també duem a terme accions formatives dirigides a altres públics. En aquest quadre queden recollides les principals línies d’activitat fins ara realitzades:

Nivell

Acció formativa

Estudis universitaris de postgrau

Mòdul I de la Diplomatura de Postgrau en Cultura de Pau

Estudis universitaris de grau

Crèdits de lliure elecció. Al llarg dels anys hem realitzat cursos entorn diverses temàtiques vinculades a l'educació per la pau: educació en el conflicte, acció noviolenta, creativitat i conflicte, comprensió del món, etc.
Activitats pel curs 2013-14

Formació permanent de professorat

Assessoraments a centres en "Educació en el conflicte i per a la convivència" També realitzem cursos, tallers i conferències entorn aquesta temàtica

Formació a personal municipal i d'atenció a la comunitat

Tallers de formació per a treballadors/es municipals i comunitaris

Formació a monitors/es i personal d'educació no formal

Tallers d'educació per a la pau

Formació a grups

Suport i acompanyament a grups i equips

Si voleu suport o assessorament per a un projecte educatiu o formatiu específic, poseu-vos en contacte amb nosaltres:
Tel: 935 86 88 44

Taller Creativitat i conflicte.
25 de juliol, 16:00 a 20:00
Per Neus Bartrolí i Marina Caireta

Taller adreçat a 36 monitors/es dels campaments urbans d’agost que el projecte Baobab realitza per infants de Barcelona. Els tallers estan impulsats per l’IMEB (Ajuntament de Barcelona).

Més informació aquí Veure BUTLLETÍ DE L'ECP, Núm. 49, Març-Abril 2017