dins del web
Com enfocar temes controvertits a l'escola i a l'institut (Educació Primària i Secundària)

Dies 3, 4, 5 i 6 de juliol
Matí de 10 a 13.30 h
A l’Associació Rosa Sensat. Av.Drassanes, 3, Barcelona.

Molts fets de l’actualitat política i social desperten preguntes entre infants i joves, i sovint el professorat necessita eines per poder abordar algunes qüestions, especialment les més controvertides. A Europa hi ha nombroses iniciatives i metodologies per abordar temes controvertits, encara poc conegudes en el nostre context. Parlar de temes socials i polítics fomenta l’esperit crític, l’argumentació i el pensament complex respecte a temes d’educació per la ciutadania, i alhora és una manera de reforçar l’empatia i la cohesió social.

Marina Caireta Sampere i Cécile Barbeito Thonon, investigadores i formadores en educació per la pau i el conflicte. Autores de diversos materials educatius i pedagògics d'educació per la pau (http://escolapau.uab.cat/index.php).

Dies 3, 4, 5 i 6 de juliol
Matí de 10 a 13.30 h
A l’Associació Rosa Sensat. Av.Drassanes, 3, Barcelona.