immusica

Des del programa d’Arts i Pau s’ofereixen les següents propostes relacionades amb exposicions:

web01Els conflictes armats dibuixats, la pau dibuixada, que consta de 5 plafons auto-enrotllables, de 2metres d'alçada x 80centímetres de diàmetre, que inclouen dibuixos realitzats per infants de diferents països del món afectats per conflictes armats al voltant del tema de les armes i els soldats, les violacions dels drets humans i les seves conseqüències, les cases i els moviments de desplaçats i refugiats i dibuixos sobre la pau. A més a més s’inclouen textos descriptius i poemes escrits per infants.

Amb les armes de l’art, armes convertides en escultures. Sota aquest títol es proposen dues exposicions de dos formats diferents:

web01- Disparant Art, que consta de 5 plafons auto-enrotllables, de 2metres d'alçada x 80centímetres de diàmetre amb fotografies de diferents treballs artístics i escultòrics realitzats amb armes, -petites, lleugeres, blanques i munició-, a diferents llocs del món, a més a més de cites i textos al voltant del treball presentat, sobre la cultura de la violència i de les possibilitats de transformar aquesta mitjançant l’art.

- Armes per l’art, que consta en la impressió de 40 fotografies impreses en cartró pluma de diferents treballs artístics i escultòrics realitzats amb armes, -petites, lleugeres, blanques i munició-, a diferents llocs del món. La proposta inclou també catàlegs i materials de les obres de diferents artistes i mostra de documentals sobre la transformació de les armes en escultures (en anglès la majoria).