8. Matriculacions

Informació per alumnes nacionals i estrangers que es volen matricular:
Matriculacions: 2 de setembre fins el 25 d'octubre
Unitat d'Atenció a l'Usuari
Escola de Postgrau de la UAB
Planta - 1 (Accés des de l'exterior)
Edificio U - Campus UAB
08193 - Bellaterra (Barcelona)

Horari: Dilluns a divendres de 10:00 a 19:00 hores
Telèfon: (34) 93 581 30 10
Fax: (34) 93 581 31 27
punton
Documentació a lliurar a l'Escola de Postgrau:
• Fotocòpia compulsada (autentificada) del títol i notes de la llicenciatura o diplomatura
• Currículum vitae (full de vida)
• Dues fotografies
• Fotocòpia del DNI passaport
punton
Documentació a enviar a l'Escola de Cultura de Pau:
• Curriculum vitae ( Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la )
• Una fotografia (a l'inici del curs)
Formes de pagament:
• Mitjançant talons (xec) a nom de la Universitat Autònoma de Barcelona, emés i conformat per un banc espanyol i en euros, o amb targeta de crèdit, per valor de 1.300 euros.
• Els alumnes, abans de matricular-se, s'ha d'inscriure obligatòriament a l'Escola de Postgrau. La UAB ha establert una taxa d'inscripció de 30 euros que hauran d'abonar les persones interessades en el curs.

Altres informacions:
• L'Escola de Postgrau facilitarà als estudiants un carnet d'estudiant de la UAB, al cap d'unes setmanes de començar el curs. Això permet obtenir llibres en qualitat de préstec a les biblioteques de la Universitat.
• En matricular-se a l'Escola de Postgrau, es facilitarà a l'estudiant un NIU (número d'identificació universitari). Amb el NIU es té accés al Campus Virtual (http://CV2008.uab.cat), on es penjen els materials proporcionats pel professorat.
• Els títols els emet l'Escola de Postgrau, no l'Escola de Cultura de Pau, i suposa un cost de 185 euros. L'Escola de Postgrau sol trigar un any a lliurar-los, i els envia a l'adreça postal que els alumnes faciliten.

punton
Informació només per alumnes estrangers:
1. Els alumnes que hagin estat seleccionats rebran una carta original per tramitar el visat, quan correspongui. També rebran instruccions sobre la legalització de títols universitaris dels respectius països.
2. Es prega als alumnes que, un vegada admesos al curs, formalitzin la inscripció efectuant el pagament corresponent a l'Escola de Postgrau (Vegeu Forma de Pagament) abans de finals de setembre. En cas contrari, la seva plaça podria ser assignada a una de les persones en llista d'espera.
3. La documentació es pot lliurar personalment a l'Escola de Postgrau en arribar a Barcelona. No cal enviar-la per correu.
4. Els alumnes extracomunitaris hauran de legalitzar (autenticar), que no homologar, el seu títol universitari. Si no té legalitzat el títol universitari, no tindran accés al diploma, però sí a un certificat d'assistència.
5. El certificat d'admissió per sol·licitar el visat s'enviarà des de l'Escola de Cultura de Pau. Per això cal que el alumnes enviïn l’ adreça postal, telèfon i correu electrònic.
6. L'Escola de Cultura de Pau no disposa de servei per buscar allotjament.
7. L’Escola de Cultura de Pau no concedeix beques ni altres tipus d’ajuts econòmics per realitzar la Diplomatura de Postgrau.

punton
 Correspondència amb l'Escola de Cultura de Pau:

Cécile Barbeito
Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la A partir de setembre Escola de Cultura de Pau

Edificio MRA (Mòdul A de Recerca)
08193 Bellaterra (Barcelona)

Telèfon: (34) 93 586 88 47 (fins al setembre)
(34) 93 586 88 44 (a partir de setembre)
Fax: (34) 93 581 32 94
Web: escolapau.uab.cat

imdiplomatura

Edifici MRA (Mòdul Recerca A), UAB, 08193 Bellaterra, España - Tel. (+34) 93 586 88 48