Informació bàsica

Horaris: Dimarts i dijous de 16.00 a 20.00 hores (alguns dimecres de manera excepcional)
Dates: 10 d’octubre del 2023 al 06 de juny del 2024. Entrega del treball final: 28 de juny de 2024.
Modalitat: presencial
Crèdits: 30 ETC (240 hores lectives, més 75 hores de treball de final de curs i 435 hores de treball individual aproximadament).
Idioma: Castellà (a causa de la participació de nombrosos estudiants estrangers)
Preu: 2.100 euros
Preu especial: 1890 €
Col·lectiu d’aplicació: Membres Lafede.cat, Coord. d’ONG Espanya, membres Consell de Joventut (Barcelona i Catalunya). Requisit: acreditar ser membres o similar a entitats relacionades amb aquests col·lectius.
Requisits: Disposar d’un grau, llicenciatura o diplomatura. En absència seva, es valorarà acreditar experiència i coneixements sobre els temes objecte del curs, experiència equivalent d’un mínim de quatre anys.
Assistència: Assistència obligatòria mínima del 80%.
Preinscripció en línia: Oberta fins al 9 d’octubre.
La preinscripció es realitza en els següents enllaços:
Antic alumnat de la UAB: Preinscripció Màsters, Postgraus i Cursos Propis amb NIU
Alumnat que mai ha estudiat a la UAB: Preinscripció Màsters, Postgraus i Cursos Propis sense NIU Més informació sobre la preinscripció en línia
Matriculació presencial: 1 de setembre al 9 d’octubre de 2023 a l’Escola de Postgrau de la UAB. Per més informació sobre la preinscripció en línia, veure aquí
Places: Mínim de 20 i màxim de 40
Tutoria: Josep Maria Royo e Iván Navarro