L’Escola de Cultura de Pau recomana «tenir la màxima cura de la convivència» a les aules

Diari de Girona.

L’Escola de Cultura de Pau de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) recomana als docents que, davant la polarització i els moments de tensió que es viuen a Catalunya, «frenin les activitats curriculars» i «prioritzin els espais de contenció i cura a l’aula».

Segons aquesta escola, s’ha de tenir en compte que el professorat «pateix a l’aula una reproducció del conflicte social, sense comptar amb les eines i els suports necessaris». Per poder-ho afrontar i fer de l’aula un espai de diàleg, l’escola aconsella als docents «tenir la màxima cura de la convivència entre nens, nenes i joves».

Veure més

Entrevista sobre las elecciones en Sri Lanka a María Villellas en el programa Asia Hoy de Radio Exterior

rtve.es – Asia Hoy de Radio Exterior Las elecciones celebradas el pasado domingo en Sri …