CatalanEspañol (spanish formal Internacional)English (United Kingdom)
Municipis constructors de Pau
El programa “Municipis constructors de pau” aporta eines, reflexions i bones practiques dirigides a promoure la transformació de conflictes, la convivència i la pau a pobles i ciutats. Va adreçat a tècnics municipals i entitats locals d’una diversitat d’àrees (educació, cooperació…), i a personal de serveis d’atenció a la comunitat (treball social, mediació, educació social...).
Treballes a nivell municipal i vols promoure la pau al teu poble o ciutat? Aquí et donarem algunes pistes sobre com fer-ho:
- Tens clar si vols promoure la pau dins del municipi?
   Fora de l’àmbit municipal (cooperació per la pau)? Tots dos?
   Clica els enllaços per saber-ne més.
- No saps per on començar? Posa’t en contacte amb nosaltres: marina.caireta@uab.cat, cecile.barbeito@uab.cat

Projectes

Transformació de conflictes en l’àmbit comunitari
Eines útils per a personal de serveis d’atenció a les persones i comunitats per transformar els conflictes a nivell comunitari

MaPeaCities
Mapa que recull bones pràctiques promogudes per ajuntaments d’arreu del món, dins i fora del propi municipi

Formacions

Transformació de conflictes per professionals de serveis d’atenció a les persones i comunitats
Formacions amb enfocament de pràctica reflexiva adreçat a professionals que lidien amb el conflicte a nivell comunitari. S’ofereixen formacions en tres tipus de formats: cursos, grups de treball i acompanyament.

Publicacions

Transformació de conflictes a la ciutat
Guies didàctiques per a donar eines a professionals de serveis d’atenció a les persones i actors comunitaris

Pràctiques de Diplomàcia de ciutats
Reflexions, eines i bones pràctiques de ciutats europees per prevenir la violència, transformar els conflictes, sensibilitzar i educar per la pau, aplicar polítiques coherents amb la pau, pal•liar l’impacte de la guerra en altres municipis, etc.

Idees per construir la pau
Quaderns monogràfics que descriuen pràctiques municipals promotores de pau.

Amb el suport de:
Ajuntament de Bcn Cooperació internacional, solidaritat i pau