CatalanEspañol (spanish formal Internacional)English (United Kingdom)
Municipis constructors de Pau
MaPeaCities
Des del 2007, l’Escola de Cultura de Pau recull eines i reflexions sobre com les ciutats poden reduir la violencia directa a la ciutat, fomentar la convivencia entre la ciutadania, educar per la pau, promoure la cooperació internacional a favor de la pau...

D’acord amb aquest objectiu, el projecte MaPeaCities presenta una selecció de bones pràctiques impulsades per ajuntaments d’arreu del món:

Projectes

Transformació de conflictes en l’àmbit comunitari
Eines útils per a personal de serveis d’atenció a les persones i comunitats per transformar els conflictes a nivell comunitari

MaPeaCities
Mapa que recull bones pràctiques promogudes per ajuntaments d’arreu del món, dins i fora del propi municipi

Formacions

Transformació de conflictes per professionals de serveis d’atenció a les persones i comunitats
Formacions amb enfocament de pràctica reflexiva adreçat a professionals que lidien amb el conflicte a nivell comunitari. S’ofereixen formacions en tres tipus de formats: cursos, grups de treball i acompanyament.

Publicacions

Transformació de conflictes a la ciutat
Guies didàctiques per a donar eines a professionals de serveis d’atenció a les persones i actors comunitaris

Pràctiques de Diplomàcia de ciutats
Reflexions, eines i bones pràctiques de ciutats europees per prevenir la violència, transformar els conflictes, sensibilitzar i educar per la pau, aplicar polítiques coherents amb la pau, pal•liar l’impacte de la guerra en altres municipis, etc.

Idees per construir la pau
Quaderns monogràfics que descriuen pràctiques municipals promotores de pau.

Amb el suport de:
Ajuntament de Bcn Cooperació internacional, solidaritat i pau

Edificio B13, Carrer de Vila Puig, UAB, 08193 Bellaterra, España Tel. (+34) 93 581 14 14 E-mail: pr.educacio.escolapau@uab.cat