Cécile Barbeito: «La dificultat per accedir a l’habitatge, a l’energia, a trobar feina és violència».

Entrevista per Sònia Pau Cortada a Xarxanet.

Cécile Barbeito és màster en Educació Ambiental i postgradudada en Cultura de Pau per la UAB. Autora de ‘L’educació per la pau i la convivència en el marc escolar. Una mirada des de la formació de professorat’ i coautora de ‘Jocs de pau. Caixa d’eines per educar per a una cultura de pau’, entre altres materials pedagògics, explica que hi ha molt d’interès del professorat per treballar el tema gènere, mentre que el tema intercultural, la diversitat funcional i altres diversitats costen molt més. Forma part de l’equip de l’Escola de Cultura de Pau, de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Veure més

Entrevista a l’activista ruandesa Marcelline Nyiranduwamungu.

Josep Maria Royo, La Directa. L’activista ruandesa Marcelline Nyiranduwamungu ha estat convidada a participar durant …