Entrevista radiofònica: “Coneixem el llibre “Cultura de Paz en el deporte”. Entrevista a Marina Caireta i Andrés Barrientos”.

Més que Esport, RTVE, Radio 4.

Ens acompanyen Andres Barrientos i Marina Caireta i ens porten el seu llibre «Cultura de paz en el deporte», una guia pràctica que vol ser una eina per ajudar a persones que dirigeixen activitats esportives amb nens, nenes i joves i que senten que els conflictes els dificulten la bona marxa d’aquestes activitats. Transformar els conflictes en oportunitats és una estratègia clau per augmentar les possibilitats de guanyar en l’àmbit esportiu i d’assolir els objectius educatius. Aquesta guia és aplicable a tots els escenaris possibles on es fa esport, des de la classe escolar d’Educació Física fins a l’esport competitiu passant per l’esport extraescolar. Andrés Barrientos és professor d’Educació Física i exjugador i entrenador professional d’hoquei herba i Marina Caireta és formadora i investigadora de l’Escola de Cultura de la Pau de la universitat Autònoma de Barcelona.

Veure més

Barcelona i l’esperit de la pau

Ana Basanta. Blog Barcelona educa, Diari de l’Educació. Garantir el dret a l’habitatge per tenir …