caenes

Entrevista radiofònica: “Coneixem el llibre “Cultura de Paz en el deporte”. Entrevista a Marina Caireta i Andrés Barrientos”.

Més que Esport, RTVE, Radio 4.

Ens acompanyen Andres Barrientos i Marina Caireta i ens porten el seu llibre «Cultura de paz en el deporte», una guia pràctica que vol ser una eina per ajudar a persones que dirigeixen activitats esportives amb nens, nenes i joves i que senten que els conflictes els dificulten la bona marxa d’aquestes activitats. Transformar els conflictes en oportunitats és una estratègia clau per augmentar les possibilitats de guanyar en l’àmbit esportiu i d’assolir els objectius educatius. Aquesta guia és aplicable a tots els escenaris possibles on es fa esport, des de la classe escolar d’Educació Física fins a l’esport competitiu passant per l’esport extraescolar. Andrés Barrientos és professor d’Educació Física i exjugador i entrenador professional d’hoquei herba i Marina Caireta és formadora i investigadora de l’Escola de Cultura de la Pau de la universitat Autònoma de Barcelona.

Veure més

Ver también

El diálogo, ¿en retroceso frente al uso de la fuerza en el escenario internacional?

Josep Maria Royo Aspa. Blog Planeta Desarmado, El Salto Hoy se cumplen 9 meses desde …