L’Escola de Cultura de Pau de la UAB proposa eines per conviure amb la polarització en els centres educatius

Vilaweb, Notícies 324 i Punt Vallès.

ACN Cerdanyola del Vallès.-L’escola de Cultura de Pau (ECP) de la UAB ha publicat un document amb onze suggeriments i recursos “per conviure amb la polarització als centres educatius en un moment com l’actual de tensió social a Catalunya”. La iniciativa parteix de la guia didàctica de Marina Caireta i Cécile Barbeito que es titula ‘Discrepància benvinguda! Guia pedagògica per al diàleg controvertit a l’aula’, i té l’objectiu de donar eines per “educar en la controvèrsia”. Les propostes, adreçades a l’equip docent, joves i famílies, engloben accions com cuidar les relacions dedicant temps a activitats de cura, crear espais de diàlegs confortables, treballar l’escolta amb voluntat de comprendre i crear un grup de suport mutu entre el professorat, entre altres.

Entrevista sobre las elecciones en Sri Lanka a María Villellas en el programa Asia Hoy de Radio Exterior

rtve.es – Asia Hoy de Radio Exterior Las elecciones celebradas el pasado domingo en Sri …