Siria 5 años despuñes: Impactos del conflicto e iniciativas de construcción de paz.

Pamela Urrutia Arestizabal, Investigadora de la Escola de Cultura de Pau, Universitat Autònoma de Barcelona.
Fundipau

Una setantena de persones van assistir el dimecres 9 de març al Pati Llimona a la jornada organitzada per FundiPau ‘Síria, 5 anys després’.

En l’acte, presentat i moderat pel president de l’entitat, Xavier Masllorens, hi van intervenir Lurdes Vidal (IEMed), Pamela Urrutia (Escola de Cultura de Pau, UAB, i Jordi Armadans, (FundiPau). Van analitzar l’origen del conflicte sirià, els actors que hi intervenen, el seu impacte i es van apuntar possibles vies per posar-hi fi.

Àudios

Las causas de las guerras en África: tristes tópicos.

Iván Navarro, Investigador de la Escola de Cultura de Pau, Universitat Autònoma de Barcelona.africaye.org En …