«Vosotros tenéis las balas, nosotros las palabras» Coeducamos en la no violencia hoy

Eina Sindical d’Información, nº 495 de USTEC·STEs dedicado al Día Escolar de la Noviolencia con recomendaciones de recursos didácticos elaborados por la Escuela de Cultura de Paz.

“Davant les violències, Cultura de Pau” va ser el títol de l’Eina de la Secretaria de Moviments Socials d’USTEC·STEs (IAC) del curs passat amb motiu del DENIP (Dia Escolar per la No-violència i la Pau). Després d’una mica més d’un any dels atemp-tats gihadistes de la Rambla i Cambrils i de la bru-tal repressió policial de l’1 d’octubre, ens proposem ara de reflexionar a l’entorn de les diverses formes de no-violència com a mitjà de transformació de situacions d’injustícia que es viuen en la nostra so-cietat, en el món del segle XXI.

Veure més

Entrevista sobre las elecciones en Sri Lanka a María Villellas en el programa Asia Hoy de Radio Exterior

rtve.es – Asia Hoy de Radio Exterior Las elecciones celebradas el pasado domingo en Sri …