ECPodcast

ECPodcast de l’Escola de Cultura de Pau ofereix informació i anàlisi sobre diferents temes vinculats a la conflictivitat i construcció de pau amb perspectiva de gènere.

Dones constructores de pau

Setembre 2022

Audiosèrie de tres episodis elaborada per revista 5W i l’ECP que analitza l’agenda de dones, pau, seguretat, la participació de les dones en els processos de pau i l’activisme de les dones per la pau. Aquesta audiosèrie compta amb el suport de l’Institut de les Dones del Ministeri d’Igualtat.

Pots escoltar-lo en Spotify

Emergència climàtica, moviments de població i conflictivitat
Juny 2022

Podcast elaborat per l’ECP i 5W en el que s’analitzen els impactes del canvi climàtic en la mobilitat humana, amb especial atenció als desplaçaments forçats interns, la població refugiada i les interaccions amb situacions de conflictivitat armada. Amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona.

Conflictes i emergència climàtica

Maig 2021

Aquest podcast, elaborat conjuntament entre l’ECP i 5W, tracta sobre les interrelacions entre la conflictivitat armada i el canvi climàtic, amb perspectiva de gènere, i compta amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona.