On Som

L’Escola de Cultura de Pau es troba Edificio B13, Carrer de Vila Puig, UAB, 08193 Bellaterra, junto al Centro AFIN
Tel. (+34) 93 581 14 14

escolapau@uab.cat
Facebook: EscolaPau
Twitter: escolapau
Linkedin: escola-de-cultura-de-pau
Youtube: ECPEscolaPau
Instagram: escoladeculturadepau

COM ARRIBAR EN VEHICLE PRIVAT

-Autopista AP-7, direcció Tarragona-Lleida es ve del nord, o direcció Girona si vens del sud.
-Autopista C-58 Barcelona-Sabadell-Terrassa.

EN TREN

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)
Línia Barcelona / Sabadell (S2 i S6), estació Bellaterra. Pots consultar els horaris al telèfon 93 205 15 15 o al web dels FGC.

RENFE
Línia C7, estació Cerdanyola Universitat. Pots consultar els horaris al telèfon 93 490 02 02 o al web de RENFE.

Servei gratuït d’autobusos
Des de l’estació de RENFE a la UAB hi ha un servei gratuït d’autobusos que comunica l’estació amb els diferents edificis de campus.

AMB AUTOBÚS

Barcelona
L’empresa SARBUS ofereix un servei de Barcelona (Fabra i Puig) a la UAB cada 30 minuts. Pots informar-te trucant a al telèfon 93 580 67 00 o consultant el web de SARBUS.

Altres municipis
Hi ha servei diari d’autobús des diversos municipis.