Subscripcions

Per inscriure’s o donar-se de baixa a les nostres llistes de correu clica l’enllaç.

Comunicacions:
comunicacions.escolapau-l_llistes.uab.cat
A través d’aquesta llista de distribució, l’Escola de Cultura de Pau de la UAB (ECP) facilita l’accés a les novetats relacionades amb les activitats d’investigació, formació, sensibilització i intervenció desenvolupades per l’ECP, amb l’objectiu de promoure la cultura de pau i la transformació no violenta dels conflictes.

Educació per a la Pau:
educacioxpau.escolapau-l_llistes.uab.cat
A través d’aquesta llista de distribució, l’Escola de Cultura de Pau de la UAB (ECP) difón activitats formatives destacades i noves publicacions relacionades amb l’educació per la pau.

Conflictes i Construcció de Pau:
pauiconflictes.escolapau-l_llistes.uab.cat
A través d’aquesta llista de distribució, el Programa de Conflictes i Construcció de Pau de l’Escola de Cultura de Pau de la UAB (ECP) facilita l’accés a les novetats del programa en recerca (publicacions periòdiques i no periòdiques), formació i sensibilització sobre conflictes armats, situacions de tensió sociopolítica, processos de pau i agenda internacional de gènere, pau i seguretat.