Escola de Cultura de Pau
  Escola de Cultura de Pau
CatalanEspañol (spanish formal Internacional)English (United Kingdom)





dins del web
Educar per la pau, organitzar centres constructors de pau.
diumenge, 20 de maig de 2012 10:18

Marina Caireta, Investigadora de l'Escola de Cultura de Pau, Universitat Autònoma de Barcelona.
Revista Àmbits de psicopedagogia, nº35, estiu 2012.

No hi ha dubte que tothom vol la pau. Construir la pau és un repte col•lectiu en el qual tots i totes hem de participar, per això cada persona és important. Educar persones capaces d’aportar a la construcció d’una cultura de pau, tan des dels seus coneixements, com des de la seva actitud i habilitats és bàsic. Podríem dir que la persona és la unitat de treball en aquesta matèria. Aquest és el nostre punt de partida.

Alhora, no podem perdre de vista que les persones són modelades pel context on creixen i viuen, per l’entorn on es troben immerses. És a dir, per educar per la pau és imprescindible garantir entorns on es donin unes condicions desitjades i planificades afavoridores d’aquesta.

Veure pdf
 
Meses Europees de Pau
L'Escola de Cultura de Pau, juntament amb d'altres entitats que treballen per la pau a Colòmbia, us convoca a participar els propers 23 i 24 de maig a Barcelona a una de les Meses Europees de Pau, en paral·lel a les Meses que es celebraran a Londres, Paris i Brussel·les, amb la voluntat de facilitar l'accés i la participaciò de la ciutadania colombiana al procés de pau que està tenint lloc a L'Havana entre el Govern colombià i la guerrilla de les FARC. Us hi esperem!

Veure més