Home / Postgrau en Cultura de Pau / Informació bàsica

Informació bàsica

Horaris: Dimarts i dijous de 16.00 a 20.00 hores (alguns dimecres de manera excepcional)
Dates: 14 d’octubre del 2021 al 7 de juny del 2022
Modalitat: A causa de la situació excepcional generada per l’impacte del COVID-19, de moment no podem precisar la modalitat (presencial, virtual o semipresencial) de l’edició 2021-22. Més endavant informarem de la modalitat final sobre la base dels lineamientos que estableixi la universitat.
Crèdits: 30 ETC (240 hores lectives, més 75 hores de treball de final de curs i 435 hores de treball individual aproximadament).
Idioma: Castellà (a causa de la participació de nombrosos estudiants estrangers)
Coste: 1.890 euros
El diploma final del curs, en cas d’haver aprovat la diplomatura, s’ha de tramitar a l’Escola de Postgrau de la UAB i té un cost addicional d’aproximadament 190 euros.
Requisits: Disposar d’una llicenciatura o diplomatura.
Es valorarà acreditar experiència i coneixements sobre els temes objectes del curs.
Assistència: Assistència obligatòria mínima del 80%.
Preinscripció en línia: Oberta fins al 13 d’octubre.
La preinscripció es realitza als següents enllaços:
Antic alumnat de la UAB: Preinscripció con NIU
Alumnat que mai ha cursat a la UAB: Preinscripció online
Matriculació presencial: 1 de setembre al 9 d’octubre de 2021 a l’Escola de Postgrau de la UAB. Per més informació sobre la preinscripció en línia, veure, aquí
Places: Mínim de 20 i màxim de 40
Tutoria: Josep Maria Royo Aspa