Diplomatura de Postgrau en Cultura de Pau
Curs 2013-2014

Dies: Dimarts i dijous de 16.00 a 20.00 (algun dimecres excepcionalment)

Data: 29 octubre 2013 a 20 maig 2014

Crèdits: 30 ETC (240 hores lectives més 510 hores de treball individual)

Idioma: Castellà (degut a la participació de nombrosos estudiants estrangers)

Cost: 1.300 euros - El diploma final del curs, en cas d'haver aprovat, s'ha de tramitar a l'Escola de Postgrau de la UAB i té un cost addicional d'aproximadament 185 euros.

Requisits: Disposar d'una llicenciatura o diplomatura, o acreditar experiència i coneixements sobre els temes del curs (a aquests últims només sel’s lliurarà un certificat d'assistència).

Assistència: Obligatòria en un 80%

Automatrícula: Adjuntem el manual d'autoinscripció de la Diplomatura de Postgrau sobre Cultura de Pau, amb les instruccions per fer-ho virtualment. El codi de matrícula és el 1807 edició 15 del programa de Cultura de Pau. Un cop emplenada la pàgina de preinscripció, et donaran un número (NIU) per continuar realitzant les gestions. (Manual PDF) i l'enllaç per accedir:
Preinscripció Màsters, Postgraus i Cursos Propis sense NIU / Preinscripció Màsters, Postgraus i Cursos Propis amb NIU ).

Matriculació presencial : 2 de setembre al 22 d'octubre de 2013 a l'Escola de Postgrau de la UAB.

Places: 60 Es reserva un total de 25 places per a estudiants estrangers. Veure instruccions en l'apartat Matrícula.

Director: Vicenç Fisas, Director de l'Escola de Cultura de Pau (ECP)

Tutora: Cécile Barbeito (a partir de setembre)

Informació fins setembre: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la

Informació a partir de setembre: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la