dins del web
Cursos 2015-2016

L’ECP, des dels seus orígens, ha vetllat per la presencia d’activitats entorn la cultura de pau al campus UAB. Pel curs 2015-2016 obrim dues activitats a l’alumnat de la UAB, ambdues amb reconeixement acadèmic:

Títol de l'activitat
Núm. hores
Horaris i calendari
Temàtica
50h
Intensiu cap de setmana. Divendres 12 i 26 de febrer,de 16:00 a 20:00 i dissabtes 13 de febrer, de 9:00 a 14:00 i de 15:30 a 18:30. L’horari de dedicació al projecte serà en funció de com l’alumnat organitzi el seu projecte.
40 €
Desenvolupar i posar en pràctica els coneixements, valors i aptituds de l'educació per la pau des d'un enfocament socioafectiu. S'incidirà especialment en el repte d'educar en i per al conflicte.
50h
Intensiu cap de setmana. Divendres 1 i 15 d’abril, de 16:00 a 20:00 i dissabtes 2 d’abril, de 9:00 a 14:00 i de 15:30 a 18:30. Realització de projecte a part.
40 €
Activitat per a desenvolupar i posar en pràctica la creativitat com a recurs fonamental per a la transformació noviolenta dels conflictes i la cultura de pau.

Condicions per a la inscripció: Per inscriure-us a aquestes activitats, heu d'enviar un mail a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la amb el vostre nom, cognoms, DNI, telèfon, estudis i nivell que esteu cursant , i ingressar l'import de la inscripció al Núm. de compte: Catalunya Caixa - 2013 0692 85 0201507715. Cal enviar el comprovant de pagament a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la o al fax 93 581 32 94. La inscripció no estarà confirmada fins que no es rebi el comprovant de pagament. La inscripció per cada una de les activitats s'obrirà dos mesos abans del seu inici.

Si l’activitat no es pot realitzar per manca de suficients inscripcions es farà el retorn dels diners. Un cop notificada la cancel•lació de l’activitat caldrà enviar a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la o al fax 93 581 32 94 una fotocòpia del DNI per les dues cares i una fotocòpia de les dades bancàries. Passats dos mesos des de la data de notificació de la cancel•lació no es tramitaran devolucions d’aquests imports.

Jornades de la Dona Rural dedicades a "El paper de la dona en zones de crisi humanitària".
Dia: 15 d'octubre
Lloc: Bell-lloc d'Urgell (Lleida)

En el marc de les Jornades de la Dona Rural dedicades a "El paper de la dona en zones de crisi humanitària", la investigadora de la ECP Pamela Urrutia farà una xerrada sobre l'impacte del conflicte sirià en les dones i el paper que elles estan desempenyant en la construcció de la pau.

Veure BUTLLETÍ DE L'ECP, Núm. 44, Juliol-Agost 2016