Admissió i matrícula

L’Escola de Cultura de Pau (ECP) organitza els continguts del Postgrau en Cultura de Pau, però tots els tràmits administratius relatius al procés d’admissió i la matriculació al curs són gestionats directament per l’Escola de Postgrau de la Universitat Autònoma de Barcelona.

INSCRIU-TE AQUÍ!

Admissió

El procés d’admissió serveix per comprovar que tots els alumnes compleixen amb els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per sol·licitar ser admès / a, el futur alumne o la futura alumna s’han d’inscriure. La inscripció pot fer-se en línia o presencialment i en tots dos casos s’haurà d’aportar la documentació requerida.

El procediment per a la inscripció és diferent si la persona és alumne/a de la UAB i, per tant, té número d’identificació universitària (NIU) o si mai ha estudiat a la universitat. Tota la informació, instruccions i tutorials per a la inscripció estan disponibles al web de l’Escola de Postgrau.

Matrícula

La matrícula serveix per formalitzar l’ingrés en un programa i atorgar a l’alumne / als drets al títol o certificat corresponent. Per evitar ensurts amb la documentació requerida, es recomana realitzar la matrícula en els primers dies del període previst.

Tota la informació sobre la matrícula en línia i presencial i sobre les fórmules de pagament es troba al web de l’Escola de Postgrau. També es poden fer consultes a la Unitat d’Atenció a l’Usuari de l’Escola de Postgrau al telèfon (+34) 93 581 4328.

Enllaços d’interès
(Guia de benvinguda a la UAB)
(International Support Service)